TrueConf kiosk
Kiosk wideo to kompleksowe rozwiązanie mające na celu poprawę obsługi klienta. TrueConf oferuje specjalistyczne oprogramowanie, które można łatwo zintegrować z istniejącymi systemami sprzętowymi, jak np. Bankomaty. Kiosk wideo można również zainstalować jako osobny terminal lub panel wideo.
Kiosk TrueConf oparty jest na komputerze z systemem Windows podłączonym do kamery internetowej USB, zestawu głośnomówiącego lub słuchawki, aby ułatwić komunikację z klientami. Możesz wybrać dowolnego dostawcę sprzętu, a my optymalizujemy oprogramowanie TrueConf dla każdego konkretnego przypadku.
Połączenie wideo od operatora do klienta
Jakość wideo do 1080p dynamicznie dostosowująca się do jakości łącza
Zaproś więcej operatorów do rozmowy wideo
Po dodaniu więcej niż dwóch operatorów połączenie wideo zmieni się w konferencję z kilkoma uczestnikami na podium
Połączenia wideo przekazywane i transkodowane do formatu SIP
Automatycznie transkodujemy połączenie dla twojego contact center
Połączenia i konferencje nagrane na serwerze
Wszystkie połączenia są automatycznie rejestrowane w najwyższej jakości. Format zapisu jest wygodny do przetwarzania po nagraniu
Wideo operatora zastąpiono treścią
Operator może użyć tej opcji do przechwytywania pulpitu lub określonego okna na swoim komputerze (np. W celu pokazania klientowi wyglądu samochodu lub statusu konta)
Zarządzanie kolejkami połączeń
Prześlemy automatycznie połączenie do pierwszego dostępnego operatora, pod warunkiem, że jest on dostępny w aplikacji klienckiej TrueConf
Treści operatora drukowane za pośrednictwem kiosku wideo
Operator uruchamia wirtualną drukarkę TrueConf, która automatycznie wysyła dokumenty do druku bezpośrednio do kiosku
Przyjazne dla użytkownika biblioteki dla modyfikacji interaktywnych interfejsów
Zapewniamy pełny pakiet SDK, w tym dokumentację, przypadki użycia na GitHub i przykłady na YouTube, które są szczególnie interesujące dla programistów
Dedykowana linia obsługi klienta
Dla klientów korzystających z pakietu TrueConf SDK i interfejsu API zapewniamy korzystny pakiet wsparcia podczas rozwiązywania problemów podczas opracowywania projektu pilotażowego
Korzyści z zastosowania wideo kiosku
- Automatyzacja obsługi klienta i redukcja kosztów personelu.
- Utrzymywanie kontaktu wzrokowego z klientami.
- Żądania klientów łatwo przekazywane do najbardziej wykwalifikowanych ekspertów niezależnie od ich lokalizacji.
- Redukcja powierzchni biurowych i kosztów utrzymania.
- Wysokiej jakości obsługa dla osób z zaburzeniami słuchu i mowy.
- Skrócenie średniego czasu oczekiwania w godzinach szczytu.
Integracja z contact center klienta za pośrednictwem protokołu SIP
Automatycznie transkodujemy połączenia z kiosku do protokołu SIP z obsługą wideo, zapewniając przejrzystą integrację z oprogramowaniem firm trzecich w contact center. Operatorzy nie muszą instalować dodatkowych aplikacji klienckich ani przechodzić dodatkowych szkoleń.
Nagrywanie sesji konferencyjnych
Aby uniknąć spornych sytuacji i poprawić jakość usług, system automatycznie rejestruje wszystkie połączenia wideo.
Dzięki aplikacji TrueConf Virtual Printer operatorzy mogą z łatwością wydawać zlecenia pracy, rachunki, bilety, pokwitowania lub dowolne inne dokumenty i natychmiast przesyłać je do druku bezpośrednio do kiosku wideo. Klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do dokumentów bez opuszczania kiosku.
Użyteczne narzędzia integracyjne
TrueConf oferuje szeroką gamę zestawów narzędzi API i SDK, które można wykorzystać w celu łatwej integracji usług wideokonferencji z istniejącymi aplikacjami komputerowymi lub mobilnymi lub nowymi rozwiązaniami, takimi jak kioski wideo.